piątek, 16 maja 2014

TWÓRCZY DZIEŃ

Idę na całość. Przez pół dnia moja wyobraźnia
była wyjątkowo pobudzona. Nie rozstawałam się z aparatem.
Moja chęć robienia zdjęć przedmiotom oraz układanie
różnych aranżacji sprawia mi coraz
większą frajdę.



Uważam, że otaczanie się pięknymi przedmiotami
poprawia nastrój, sprawia że funkcjonuje
się inaczej, pracuje się przyjemniej.


***

Uwielbiam albumy, z zapartym tchem podziwiam 
czyjąś twórczość. Do zdjęć wykorzystałam
książkę The Fashion Book wydawnictwa Phaidon,
album Helmuta Newtona oraz fantastycznie
wydane Extreme Beauty in Vogue.
Wszystkie trzy książki oczywiście mocno związane z modą.





Czarno-biała fotografia w ramie przedstawia 
moją wspaniałą koleżankę. Nasza cudowna, wieloletnia współpraca 
zaowocowała niejednym ciekawym ujęciem.
Monochromatyczne zdjęcia świetnie wpasowują się
właściwie w każde wnętrze i uważam,
że mają niezwykłą moc.







Kwiaty...kocham je, im więcej kwiatów tym lepiej.
Dzisiaj poza przedstawioną aranżacją
dopieszczałam mój balkon. 
Planuję stworzyć w tym roku niezwykłą
oazę zieleni. Niebawem podzielę się z Wami 
kawałkiem mojej zielonej przestrzeni.





Donica/puchar: Belldeco
Aparat/atrapa: TK Maxx
Poduszka na krześle: TK Maxx
Świeca: TK Maxx
Naszyjnik: sklep indyjski Międzyzdroje









2 komentarze:

  1. Ja tez ciagle cos zmieniam w mieszkaniu, inaczej ukladam pierdolki, przemeblowuje itp. ale nigdy nie umiem tak dobrze ujac tego na zdjeciach jak ty!!!! Jestes prawdziwa artystka a twoja kreatywnosc zawsze mnie inspiruje :) Buziaki Ewelinko

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło słyszeć, że to co robię jest dla kogoś inspirujące :) Ola za to u Ciebie takie niesamowite postępy w makijażu. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń