czwartek, 15 maja 2014



REAKTYWACJA

Na początku się przywitam, już po raz kolejny. 
Ten blog miał już swoje jedno życie,  dawno dawno temu.
Niestety nieszczęśliwe, umarł śmiercią naturalną,
bo jego administratorka ( czyt. ja ) go trochę zaniedbała.

***

Z biegiem czasu,  kiedy w głowie tworzyszły się nowe
pomysły, budziły się nowe pasje i zainteresowania
pojawiła się myśl na danie mu drugiego życia.

Ogłaszam w takim razie wszem i wobec, 
że ruszam pełną parą, z nowym spojrzeniem 
na świat i w trochę innej formie niż
poprzednio.

Myślę, że swobodnie będę mogła określić to miejsce
jako blog lifestylowy, ponieważ tematycznie
będzie dość mocno rozbudowany.
Oczywiście artystycznie.



Wszystko to z miłości do piękna, do fotografii, do sztuki, mody, wnętrz...

Mogłabym wymieniać jeszcze i jeszcze i jeszcze,
nie byłoby końca. 

To mój kawałek przestrzeni, który mam nadzieję
stanie się ciekawy i inspirujący dla innych.

Zapraszam!

foto/Beauty Station/Ewelina Borowska








3 komentarze:

  1. No ja tylko na to czekalam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też. Choć w dobie natłoku obowiązków ciężko było się zmobilizować. Na hobby zawsze czasu za mało, a jakby nie patrzeć dla mnie blog to odskocznia od codzienności. Mam nadzieję, że tym razem nie zawiodę, szczególnie samej siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać Twoich kolejnych postów :)) buziaki

    OdpowiedzUsuń